Promethean lanceert een van de eerste Google EDLA-gecertificeerde Android-apparaten voor de IFPD-markt

OPS-M for ActivPanel

Published: juli 31st, 2023

De OPS-A computing module is ontworpen om te worden gekoppeld aan het ActivPanel LX en biedt eenvoudige toegang tot de Google Play Store en regelmatige beveiligingsupdates.

Het Google gecertificeerde Android-apparaat biedt de OPS-A gebruikers van het ActivPanel LX toegang tot de Google Play Store rechtstreeks vanaf hun paneel. Veel van de populairste Google-apps zijn vooraf geïnstalleerd op het apparaat, waaronder YouTube, Google Chrome en Google Meet. Met Google Drive op het paneel heb je ook direct toegang tot content uit de cloud. Voor deze certificering moeten elke 90 dagen beveiligingsupdates worden geïnstalleerd, dus klanten van Promethean profiteren ook van maximale bescherming van hun gegevens.

“De ActivPanel LX en OPS-A combinatie is zorgvuldig ontworpen voor klanten die een Android ecosysteem willen met naadloze toegang tot het Google platform,” zegt Lance Solomon, Chief Product Officer bij Promethean. “Wie op zoek is naar betaalbaarheid, veelzijdigheid en ongeëvenaarde kwaliteit hoeft niet verder te zoeken.”

De OPS-A biedt niet alleen toegang tot alle apps in de Google Play Store, maar heeft ook de populairste Promethean-apps voorgeïnstalleerd, waaronder Annoteren, Scherm vastleggen, Whiteboard, Spinner, Timer, Screen Share en Apparaatbeheer. Gebruikers kunnen het menu aan de onderkant van hun scherm aanpassen met hun favoriete apps voor snelle toegang.

Het ActivPanel LX, dat eerder dit jaar werd uitgebracht, is gemaakt om te voldoen aan de behoeften van een voortdurend ontwikkelende IFPD-markt. Het is een vereenvoudigd touchscreen paneel dat gemakkelijk kan worden aangesloten op een laptop met een USB-C kabel of gekoppeld kan worden aan Promethean’s computing modules om bestaande Android, Chrome of Windows omgevingen aan te vullen. Het werkt ook naadloos samen met de software en apps die klanten al gebruiken, zodat ze aan de slag kunnen gaan met minimale training.

Klanten die er zeker van willen zijn dat ze een goede technologie-investering doen die tot ver in de toekomst meegaat, zullen de geavanceerde functies van het ActivPanel LX waarderen, waaronder een kristalhelder 4K-scherm dat gebruik maakt van HDMI 2.0-technologie; Gigabit ethernetpoorten die ongeëvenaarde netwerksnelheden naar een aangesloten OPS-apparaat mogelijk maken; LCD-gebonden glas dat zowel een uitstekende schrijf- als kijkervaring biedt; en geavanceerde touch-technologie die pen en touch differentiatie, handpalm wissen en 20 touch points biedt.

Neem voor meer informatie over de OPS-A en ActivPanel LX hier contact op met een Promethean-vertegenwoordiger.